Skip navigation

Welkom op mijn eerste blog.  Het is donderdagochtend, half 10. Zo meteen moet ik op fotoreportage: een dag in de voetsporen van de huisstyliste van Xandress. Ik heb regelmatig opdrachten tegenwoordig. Mijn fotografie combineer ik sinds enkele maanden met parttime taxirijden. Hierover zal je in de toekomst wel vaker verhalen kunnen lezen. Het is een super boeiende job, heel afwisselend. Ik krijg de mafste mensen in de taxi die op drie minuten tijd heel hun leven vertellen. Ook al loopt het momenteel vlot met de opdrachten fotografie, ik wil het taxirijden nog niet opgeven want het is super leuk. Het is ook inspirerend.

Geef een reactie

