Skip navigation


© Isabel Pousset, Yorkshire, Mei 2010

Enkele weken geleden was ik op verlof in Zuid-Engeland en kwam ik regelmatig dit verkeersbord tegen. De foto hieronder is in de buurt van Hayling Island gefotografeerd. Ik dacht dat het misschien typisch was voor de streek zoals je in Amerika veel oudere mensen hebt wonen rond Florida. Maar nu ben ik op reportage in Noord – Engeland en kom ik al weer zo’n verkeersbord tegen. Vooral het tekeningetje vind ik wel grappig!


© Isabel Pousset, Hayling Island, April 2010

Geef een reactie

