Skip navigation

Ik kon het bijna zelf niet geloven, maar mijn blog werd door Clickx  op de shortlist geplaatst voor ‘Site van het jaar’. Best straf, want ik ben niet zo’n intensieve blogger: het is voor mij vooral een handige manier om mijn recente foto’s aan de wereld te tonen… Maar ik ben wel héél blij met de nominatie, zo kan ik m’n werk aan nog meer mensen laten zien.
Er is maar een kleine kans dat ik de hoofdprijs binnenhaal (wat ‘joepie’ zou zijn!) en daarvoor wil ik graag uw hulp vragen. Breng via www.sitevanhetjaar.be  uw stem uit en win mijn eeuwige dank!

SvhJ2009_728x90

One Comment

  1. 1 stem erbij van mijnentwege. Success ermee !
    http://www.MoustacheTransparante.com


Geef een reactie

