Skip navigation

Rock Werchter 2009 was mijn tiende editie als fotograaf.  Hier mijn beste foto’s van het afgelopen weekend!


©Isabel Pousset, Grace Jones @ Rock Werchter 2009


©Isabel Pousset, Elbow @ Rock Werchter 2009


©Isabel Pousset, Bloc Party @ Rock Werchter 2009


©Isabel Pousset, Lady Gaga @ Rock Werchter 2009


©Isabel Pousset, Arsenal @ Rock Werchter 2009


©Isabel Pousset, The Hickey Underworld @ Rock Werchter 2009


©Isabel Pousset, Oasis @ Rock Werchter 2009


©Isabel Pousset, Milk Inc @ Rock Werchter 2009


©Isabel Pousset, Fleet Foxes @ Rock Werchter 2009

5 Comments

  1. Zie ik het verkeerd of werd Lady GaGa per ongeluk als Grace Jones getagged?

  2. Wechter zou ik zelf ook heel graag willen fotograferen maar lijkt me niet simpel om daar binnen te geraken

  3. Fijne beelden! Mooi werk! Bij Lady GaGa staat indd Grace Jones …

  4. Fijne beelden! Mooi werk! Bij Lady GaGa staat indd Grace Jones …

    Bart (Eyemotions)

  5. en nu staan de namen juist!


Geef een reactie

