Skip navigation


© Isabel Pousset

Afgelopen donderdag stond de AB op zijn kop. Franz Ferdinand speelde ten dans en de volledige zaal ging uit de bol. Ik ploeterde me een kwartiertje voor de start van het concert door de massa en kwam op de derde rij ergens in het midden terecht. Het tweede nummer was nog maar net begonnen of ik voelde een stroom van mensen op me af komen. Voor ik het wist stond ik tegen het podium geplakt met mijn toestel in de lucht. De vloer daverde, honderden fans sprongen op en neer… en ik probeerde mezelf recht te houden en drukte ondertussen af en toe op het knopje van mijn camera.


© Isabel Pousset
 

© Isabel Pousset

2 Comments

  1. In opdracht gefotografeerd (met een perskaart) of gewoon zelf gegaan en daar goed optijd aangekomen en wat foto’s gemaakt?! Het zijn wel leuke beelden! Die overview shots zijn tof, van op het balkon genomen?!

    Groeten,
    Bart (Eyemotions)

  2. De foto’s zijn deels ook van op het balkon gemaakt. En … met een fotopas!
    I.


Geef een reactie

