Skip navigation


©isabelpousset, Buscemi, Gent Jazz 2008

Tijdens de zomermaanden behoort het fotograferen op festivals tot mijn belangrijkste bezigheden. Net zoals de voorbije jaren werk ik in opdracht van ‘Go For Music’ en ‘Het Muziekcentrum van de Vlaamse Gemeenschap’. Voor deze laatste fotografeer ik de Belgische bands op de zomerfestivals.  Gisteren trok ik naar Gent Jazz Festival om er Buscemi op foto vast te leggen.  Een selectie uit de beelden wordt getoond op de webiste van het Muziekcentrum: www.muziekcentrum.be 
Of passeer eens langs hun kantoor in Brussel naast het AB café … daar kan je een reeks beelden van de voorbije jaren bekijken in hun etalage.


©isabelpousset, Erykah Badu, Gent Jazz 2008

De avond werd afgesloten met een concert van Erykah Badu. Ik fotografeerde haar enkele jaren geleden al een keertje op Rock Werchter en was toen onder de indruk van haar verschijning. Het leek me dus wel de moeite om dat concertje ook mee te pikken.

Op http://www.proximusgoformusic.be/nl/photos.php?id=234255 kan je mijn top 10 beelden bekijken van de afgelopen editie Rock Werchter.

One Comment

  1. Oh, was ook graag naar Erykah Badu geweest, fantastische muziek. (maar kon helaas niet)

    Mooie beelden, zeker die eerste.

    Tof je nog eens tegen te komen in de frontstage.
    tot binnenkort nog eens waarschijnlijk🙂

    Tom


Geef een reactie

