Skip navigation

 
©isabelpousset, De Morgen 25 april 2008

Gisteren maakte ik een foto van Frederik Duprez, een voetballer die momenteel bij Lokeren speelt. Hij was geen onbekende voor mij. 8 jaar geleden, in mijn eerste jaar fotografie, maakte ik een reportage bij KAA Gent. Ik volgde de spelers tijdens trainingen, voor en na een match en ging zelfs mee op afzondering naar Knokke. Dat jaar speelde AA Gent een sterk seizoen en eindigden ze derde. Iedereen liep gelukkig en dat zorgde er ook voor dat ik overal met mijn camera mocht rondlopen… tot in de kleedkamers. Hieronder enkele beelden uit de reeks die ik in mijn archief heb  teruggevonden .

 
©isabelpousset, 2000

©isabelpousset, 2000

©isabelpousset, 2000
 
©isabelpousset, 2000

2 Comments

  1. Wat ziet Duprez er op de zw-foto’s nog jong uit! Echt nog zo’n snotaapke😉

  2. Haha de jonge Duprez! Echt grappig!


Geef een reactie

