Skip navigation

Gisteren zou een rustig dagje worden maar als freelancer is niets zeker en dat maakt mijn job zo boeiend. Ik had een eerste opdrachtje voor Trends. Hiervoor had ik heel vroeg op de dag een afspraak in Waasmunster met de man waarvan ik een portret moest maken.  Deze foto zal volgende week in het magazine verschijnen.
Even later werd ik door de Morgen opgebeld om op reportage te gaan naar Hoegaarden. Er was een persconferentie omdat het wit bier terug in de oorspronkelijke brouwerij geproduceerd zal worden. Er werd ook een nieuwe smaak met citrus voorgesteld waarvan er nu vier flesjes in mijn frigo staan.


©isabelpousset, De Morgen 17 april 2008
 
Later op de dag werd ik nog voor een portret en een reportagefoto op pad gestuurd in Gent. En zo werd het weer een goed gevulde dag met heel afwisselende jobkes.

 

Geef een reactie

