Skip navigation

ipousset_iachtchouk_3klein.jpg 

Gisteren had ik een afspraak met Oleg Iachtchouk, een voetballer van Cercle Brugge. Ik moest hem fotograferen voor de weekendkrant van de Morgen. Zijn naam klonk me niet onbekend in de oren maar het was mijn broertje die me vertelde dat dit ooit één van de grootste sterren van Anderlecht was. Ik volg het voetbal door wat ik hoor op de radio of zie in het nieuws. Mijn broers daarentegen zijn grote supporters van Anderlecht en volgen alle thuismatchen live. Dit weekend staat er Anderlecht- Cercle Brugge op het programma.  Voor mijn broers een heel belangrijke wedstrijd.  En ik… ik supporter voor Cercle!

ipousset_iachtchouk_5klein.jpg

Geef een reactie

