Skip navigation

johnme.jpg

In 2002 maakte ik foto’s van The John Spence Blues Explosion in Het Hof Ter Loo. De lichtomstandigheden waren heel slecht. Ik fotografeerde nog op zwart-wit film. Meestal gebruikte ik hiervoor een 400 iso die ik dan opdreef naar 3200 om een mooiere korrel te bekomen. Veel bleek er niet op de film te staan… buiten … dit beeld. Het is mijn meest ‘rock ’n roll’ beeld dat ik maakte de afgelopen jaren.
Twee weken geleden speelde John Spencer met Heavy Trash in Brugge. Ik werd backstage gelaten met mijn foto zodat ik hem kon laten signeren. John leek het wel een heel goede foto te vinden. Ik heb hem een afdrukje gegeven, ben nog snel met hem op de foto gaan staan en dan… tevreden naar huis!

One Comment

  1. g*dv#rm%lj$$rde nondedzu!!!
    jon spencer opgetreden in belgië?😦😦 ik wist van niets!

    ik was erbij in hof ter loo twee jaar geleden (heb nog ergens een affiche hangen)… nog nooit zo’n energie gezien! wat een optreden!

    backstage…

    pffff…jaloers…


Geef een reactie

