Skip navigation

Afgelopen weekend zetelde ik in de jury van de Kunstbende in Gent. Samen met Mark Hoflack en Sjoerd Tanghe mocht ik de categorie fotografie beoordelen. 10 jonge enthousiaste creatievelingen toonden ons hun fotoreeks. Ik was ongelooflijk gecharmeerd en onder de indruk van wat er getoond werd.

De winnaar die voor ons naar de finale mag, is Arthur Eranosian, een jonge gast die ons heel straf werk toonde met de titel ‘Het Beslissende Moment’, een reportagereeks.  Hou deze naam maar in’t oog want we gaan zeker nog van hem horen. Heel knap werk voor iemand zonder ervaring.

3 Comments

  1. Merci Isabel!🙂

  2. Hehe, Artur kan er inderdaad wat van🙂

    Ik liep er ook rond, ik was die fotograaf met de JES trui.

    Ik ben zondag naar de Shooting Stars-tentoonstelling geweest, en was erg onder de indruk. Prachtige dingen van jou en de andere fotografen gezien daar!

    Tot morgen bij de Smashing Pumpkins misschien?🙂

    Tom

  3. Zijn blog is ook erg de moeite!


Geef een reactie

