Skip navigation

Toen ik in 1999 door de straten van New York slenterde, merkte mijn vriendin plots Lou Reed op. We stonden samen voor het rode licht om een straat over te steken richting de wijk Greenwich, helemaal onder den indruk. In die tijd kende ik de muziek van Lou Reed nog niet zo goed. Sinds anderhalf jaar ben ik een echte fan. Afgelopen maandag speelde hij zijn meesterwerk ‘Berlin’ integraal in Vorst Nationaal. Ik was erbij om foto’s te maken. Gelukkig kon ik achteraf ook nog genieten van het concert. Heel indrukwekkend!

loureed11.jpg

One Comment

  1. Mooie foto van Lou,Ik ben ook nog altijd onder de indruk van de ‘berlin’ concerten in Vorst en London.
    enige weken geleden konden we trouwens Lou zien slenteren in de straten van Gent.
    greets!

    Thomas
    loureedforum.com


Geef een reactie

