Skip navigation

Al gans de dag ben ik bezig met mijn archief in orde te maken. Eigenlijk zou ik hiervoor eens enkele dagen moeten vrijmaken want mijn archief is een echt zootje. Mijn vaste computer, mijn laptop, en enkele externe harde schijven staan vol vol vol. Ik ben nog steeds op zoek naar een goede manier om alles te ordenen. Vaak heb ik nachtmerries over een huisbrand waardoor ik alles kwijt ben. Ik kocht een halfjaar geleden een brandkast die nog steeds bij mijn ouders thuis staat. Alle tips voor goede archivering welkom.

2 Comments

  1. Ha! Ik neem mij voor regelmatig een berichtje te posten!
    Archiveren is ook mijn sterkste kant niet, zou zelf eens helemaal mijn computer moeten opkuisen, alles op schijfjes zetten en backups maken enzovoorts. En ik stel het uit! Evenals mijn myspace die ik ooit eens opgezet heb en waar ik nooit meer heb naar gekeken… Maar gij! Een blog, een website, een myspace, een mailadres en een telefon te onderhouden!
    Wie is er getrouwd?

  2. een zoon van vrienden van mijn ouders. ik kende ze zelf niet. blijkbaar ook ne neef van de steven van griet dus zij fotografeerde het avondfeest


Geef een reactie

